Luchtoorlogdag 2018

03-12-2017

Luchtoorlogdag 2018

Update 13-01-2018

De luchtoorlogdag welke wij in eerste instantie hadden gepland voor 17 juni 2018, is twee weken naar voren gehaald. De nieuwe datum is zondag 3 juni 2018. De lokatie blijft Museum Schokland. Vanaf 11 uur bent u weer van harte welkom bij dit museum om onze militariamarkt te bezoeken, om de re-enactors te ontmoeten, om lezingen bij te wonen, en te genieten van heerlijke muziek.

U kunt ook onze Facebookpagina volgen voor het laatste nieuws.

Stichting Ongeland organiseert Luchtoorlog op zondag -- juni 2018.

Stichting Ongeland zal in 2018 opnieuw de Luchtoorlogdag organiseren. Dit zal wederom gebeuren in samenwerking met, en op het terrein van Museum Schokland.

Op zondag -- juni 2018 is iedereen vanaf 11.00 uur weer welkom om te genieten van de militariamarkt,  van muziek uit de oorlogsjaren, een groep re-enactors die een tweetal mock battles zal uitvoeren, enkele lezingen die plaats zullen vinden in de kerk van Museum Schokland, alsook van het compleet gerenoveerde Museum Schokland.

Volg onze nieuwsbrief (aanmelden kunt u hier) of volg ons op Facebook om de ontwikkelingen van deze dag op de voet te volgen.

Meer nieuws volgt.

>>Luchtoorlogdag 2018